Kwaliteit

Wij streven naar de hoogste kwaliteit. Niet alleen in de zorg maar ook in de benadering

Zorginhoudelijk:

Binnen onze praktijk maken we er een punt van op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van tandheelkunde en kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. Wij volgen na- en bijscholing, lezen vakliteratuur, voeren intercollegiaal overleg, bezoeken themaprojecten en klinische avonden. En wij hebben alle richtlijnen op het gebied van kwaliteit van de Nederlandse Maatschappij te bevordering van de Tandheelkunde (NMT) geïmplementeerd.
Hieronder ziet u het logo van het Kwaliteitsregister tandartsen waar wij bij zijn aangesloten. Daarnaast kunt u via het BIG register logo onze inschrijving bij dat register controleren.

Persoonlijke benadering

In  de persoonlijke benadering hebben wij 1 gouden regel:

Behandel iedereen zoals je ook zelf benaderd wil worden. Dat wil zeggen: met respect, beleefd, aandachtig, hulpvaardig en attent.

 

Uw mening telt.

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op en vertel ons wat u vindt dat wij kunnen verbeteren. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.